2014. július 28., hétfő

Metalajánló Amytől, röviden

Szétnéztem újságban, youtubeon, neten, és elhoztam nektek három korongot amit eszméletlenül várok, és öt CD-t, amiről a lehető legrövidebben fejtem ki a véleményem. Olvassátok :)

Ezeket várom:
Alestrom- Sunset On The Golden Age
Eluveite- Origins
John Garcia- John Garcia
Bár őszintén szólva nem sok esélyt látok rá, hogy akármelyik is a kedvenc albumaim közé fog tartozni, az Eluveite-nek adok egy lehetőséget. Na jó, kettőt.

Villámvélemény:
Allegaeon- Elements Of The Infinite
Imádom. Nem is tudom elképzelni, eddig hogyan is élhettem nélküle.
Accept- Blind rage
Márpedig nekem akkor is lesz egy ilyen lemezem. Kell.
Mastodon- Once More Round The Sun
Nem rosszak, megérdemelnek még egy lehetőséget. De nem ez az elsőhallásra-kategória.
Sonic Syndicate- Sonic Syndicate
Ezt nem hiszem el. Tényleg. Emberek... Hol van az a banda amelyiket imádtam?
Belphegor- Conjuring The Dead
Nekem nem annyira jön be a black metal, death párti vagyok, de ezzel még engem is meggyőztek.

Köszönöm a figyelmet :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése